Lagu Terbaik Adele – Penyanyi yang Menghancurkan Semua Rekod dan Berpihak

Ditulis oleh pada Mei 17, 2020

Saya fikir Adele digambarkan sebagai penyanyi yang memecahkan semua rekod. Gadis kecil Inggeris yang kini duduk di puncak nyanyian itu memulakan perjalanan kemasyhuran dan ketenaran sebelum dia berusia dua puluh tahun dan mampu dalam beberapa tahun untuk membuktikan bahawa dia adalah penyanyi dan penulis lagu yang sangat berbakat dan mencapainya suara dan lagu Kepada berjuta-juta pendengar di seluruh dunia, dan memecahkan beberapa rekod yang tidak pernah dicapai oleh penyanyi sebelum ini.

Adele dilahirkan dan dibesarkan di utara England. Ketika ibunya menyedari bakat dan minat anak perempuan untuk muzik, dia dipersembahkan kepadanya di Brett School of Art, sekolah tempat legenda “Rumah Wain Amy” mendapat pendidikan dan bermain dengan baik setelah salah seorang rakannya menerbitkan projek sekolahnya yang terdiri daripada tiga lagu di laman web ini “Mungkin” Rempah” untuk berkontrak dengan syarikat produksi beberapa bulan selepas tamat pengajiannya untuk mengeluarkan album pertamanya, ketika berusia sembilan belas tahun.

Album ini mendapat kemasyhuran hebat di United Kingdom, dan tuah memainkan peranannya lagi ketika dia menyertai program ini “Malam Sabtu Siaran Langsung” di Amerika Syarikat, begitu 24 jam tidak berlalu, tetapi albumnya melonjak ke tempat pertama di “iTunes” laman web setelah peminat Amerika mengenalnya melalui program Biarkan Adele pergi ke peringkat global.

Adele” mencapai kemasyhuran hebat dalam beberapa tahun, dan oleh 2011 dia mengeluarkan album keduanya di takhta senarai album terlaris 11 minggu berturut-turut untuk memecahkan rekod untuk salah satu “Madonna” album dan mencapai jualan besar melebihi tiga puluh juta salinan.

dalam 2012, Adele mengeluarkan lagu tersebut “Skyfall,” yang mempunyai tajuk yang sama untuk lagu itu menjadi kejayaan besar dan memenangi Anugerah Akademinya.

dalam 2015, Adele mengeluarkan album ketiganya, yang mencapai penjualan fiksyen sebanyak 3.3 juta salinan pada minggu pertama, memecahkan rekod untuk “NSYNC” pancaragam, dan menjadi satu-satunya album dalam sejarah bahawa satu juta salinan dilarang di United Kingdom dalam masa sepuluh hari.

Rekod rakaman diteruskan dengan lagu “Helo,” yang merupakan video muzik pertama yang difilemkan dengan kamera IMAX canggih, kerana memasuki sejarah sebagai single pertama yang telah dimuat turun lebih dari satu juta kali hanya dalam satu minggu. Ia juga berjaya mencapai satu bilion pandangan dalam 88 hari sahaja. Untuk menjadi lagu terpantas dengan satu bilion tontonan dalam sejarah.

Dan kami paling kerap mengulas dengan anda di sini lagu indah Adele selama bertahun, dan pilihan di sini tentunya disebabkan oleh cita rasa peribadi saya, anda boleh bersetuju atau tidak setuju dengan saya, tetapi saya pasti bahawa anda pasti akan menikmati bersama saya kumpulan yang paling indah “Adele” yang memecahkan semua rekod.

 

Dalam bahagian muzik di Radio dalam talian ini, kami akan menyenaraikan beberapa lagu Adele terbaik dalam album:

 

Adele 19:

Setelah Adele menamatkan sekolahnya di 2006, dia merakam sebuah projek sekolah yang terdiri daripada tiga lagu dan memberikannya kepada salah seorang rakannya yang menerbitkan lagu-lagu tersebut di “Ruang saya” laman web, yang menyebabkan penyebaran lagu, yang menarik perhatian syarikat produksi “Rakaman XL”, yang berkomunikasi dengan “Adele” dan berkontrak dengannya untuk menghasilkan album pertamanya, album itu bertajuk “19” sejak dia berusia sembilan belas tahun ketika dibebaskan.

Album ini dikeluarkan pada bulan Januari 2008 dan mencapai kejayaan yang luar biasa. Album ini dicalonkan untuk 2008 Mercury Award dalam kategori Album Terbaik. Ia juga dicalonkan untuk empat orang “Grammy” anugerah, “Artis Baru Terbaik”, “Rekod Tahun Ini”, “Lagu Tahun Ini”, dan “Persembahan terbaik” Suara saya untuk pop wanita.”

Album itu termasuk 12 lagu, “Adele” menulis sendiri lirik kebanyakan lagu tersebut, sementara dia mengarang mereka “Jim Apis”. Lagu terbaik untuk album saya ialah:

Dia mengejar Pavements, yang merangkumi perkataan “Adele” dan “Putih telur”.

Hometown Glory adalah salah satu perkataan “Adele”.

Buat Anda Merasakan Cinta Saya, yang merupakan salah satu perkataan “Bob Dylan”.

Bahu Sejuk Ini adalah kata-kata dari “Adele” dan “Sasha Scarbak”.

Daydreamer adalah salah satu perkataan “Adele”.

Kata kosong dari “Adele” dan “Cth Putih”.

 

Adele 21:

Pada bulan Januari 2011, “Adele” mengeluarkan album keduanya, berhak “21”, dan album ini mendahului penjualan setelah dilancarkan, senarai senarai terlaris di lebih daripada 30 negara di seluruh dunia. Ia adalah album terlaris di 2011 dan 2012, dan menduduki tempat pertama dalam senarai album terlaris pada abad ke-21 di UK dan keempat dalam senarai album terlaris yang pernah ada di dunia.

Album ini digolongkan sebagai senarai terlaris untuk 24 minggu berturut-turut untuk mencapai rekod baru, album itu dicalonkan untuk Mercury Award 2011, dan memenangi “Grammy” sebagai album terbaik 2012.

Lagu-lagu terbaik Rihanna: dari Caribbean ke Amerika, untuk menjadi salah satu penyanyi pop terkenal di dunia

Album itu termasuk 11 lagu, “Adele” menulis sendiri lirik kebanyakan lagu tersebut.

Seseorang Seperti Anda adalah lagu yang paling dekat dengan hati saya, yang ditulis oleh “Adele” dan “Dan Wilson”.

Rolling in the Deep adalah dari Adele dan Paul Abarth.

Set Fire to the Rain adalah kata-kata dari “Adele” dan “Fraser Smith”.

Jadual Membalikkan adalah perkataan dari “Adele” dan “Penawar Ryan”.

Khabar angin mengatakan, yang merangkumi kata-kata dari “Adele” dan “Penawar Ryan”.

 

Adele 25:

Selepas ketiadaan lima tahun, “Adele” mengeluarkan album ketiganya pada bulan November 2015, tajuk albumnya adalah usianya semasa merakam album seperti biasa “25” dan album itu mencapai kejayaan yang luar biasa dan memecahkan rekod penjualan di lebih daripada 30 negara pada minggu pertama, di mana pada minggu pertama dia menjual lebih daripada 3.3 juta salinan Untuk menetapkan rekod baru sebagai album terlaris untuk minggu pertama dalam sejarah.

Dan kejayaan itu berterusan selama bertahun-tahun sehingga dia menjadi album terlaris di 2015 dan 2016, dan album itu memenangi anugerah “BRIT” sebagai album Inggeris terbaik untuk 2015 dan menang lima “Grammy” anugerah di 2017 adalah “Album Terbaik” anugerah dan “Lagu Tahun Ini” untuk album lagu, “Helo,” “Rekod Tahun Ini,” dan “Persembahan Solo Terbaik,” menjadikan Adele sebagai artis pertama dalam sejarah yang memenangi tiga anugerah domain awam pada majlis yang sama dua kali, setelah sebelumnya memenangi ketiga-tiga kategori di 2012.

Album itu termasuk 11 lagu, dan seperti biasa, Adele menulis sendiri lirik kebanyakan lagu tersebut, dan lagu terbaik untuk saya adalah:

Helo, yang merupakan perkataan dari “Adele” dan “Greg Kirsten.”

Semasa Kami, Muda adalah kata-kata dari “Adele” dan “Tobias Gesso Junior”.

Yang saya Tanya adalah kata-kata “Adele”, trio “Bruno Mars”, “Philip Lawrence”, dan “Brody Brown”.

Send My Love adalah kata-kata dari “Adele”, duo itu “Max Martin” dan “Shilpa”.

Air di bawah Jambatan adalah kata-kata dari “Adele” dan “Greg Kirsten.”





[Tiada stesen radio di dalam pangkalan data]